24 Şubat 2012 Cuma

Durum Raporu 8.Ay

Yeni aya girişlerde verdiğim durum raporlarına bir ek daha bu gün tam 8.aylık bir Pirana oldu. Bu ay dr. kontrolü yok bir hastalık olmazsa muayeneler 2ayda 1'e düştü artık. Lahana dolmasından, mercimek çorbasına kadar bizim yediğimiz her şeyi yiyor artık. Özellikle eline bebe bisküvisi, ekmek kenarı, armut,havuc ,ayva gibi şeyler veriyorum ki hem ellerini daha rahat kullansın hem dişlerini kaşısın. Ve geçen ay itibariyle yediği şeyleri rondo'dan geçirmeyi bıraktım. Çatalla eziyorum. Pütürlü şekilde yiyor henüz dişleri olmasa da. Hala emeklemiyor :) İnancım bitti emeklemeyecek sanırım ayakta adım atmaya sıralamaya çalışıyor. Üzerindeki uyku tulumu soğuk gecelerimizin vazgeçilmezi iki yakışıklı annesi güzeller güzeli Burcu'nun hediyesi, hiç çıkarmıyoruz aylardır Burcu'cum :)
Emziği tüm annelere öneriyordum can diyordum mutlaka verin bebek bir saatten sonra emmeyi oyun haline çeviriyor emzik rahatlık diyordum ta ki Rüzgar emziklerini kulbu dışarda bırakana dek. Dişleri kaşındığı için yapıyor bunu ama ağzının kenarları kızardı koca emzikleri yediği için. Pirana diyorum ona artık ne bulsa ağzında. Philips Avent zaten hep kullandığı emzik ama onun hepsini kulbu dışarıda kalacak şekilde ağzına alınca denemediğim marka emzik kalmadı Chicco'sundan Bebedor, Nuk, Nubby hepsini dışları ne kadar büyük olursa olsun gırtlağına kadar sokmayı başarıyor. İnternette baktım böyle bir şey yaşayan var mı diye ama denk gelmedim. Arkadaşım yurtdışından dışı büyük emzik getirdi ne yapıp etti onu da soktu ağzına.  Benzer şeyler başınıza gelirse yalnız değilsiniz diye yazmak istedim. Doktor bunu yaptığında ona ses tonumuzla yanlış olduğunu hissettirmemiz gerektiğini söyle. İşe yarıyor mu derseniz anlıyor artık ama bırakmadı hala yapıyor bunu her defasında uyarıyoruz.
Kimine göre yanlış olsada kimisi bu şekilde uyutup söylemeye çekinse de  ben Rüzgar'ı ayakta sallayarak uyutuyorum başka türlüsü bize sökmedi maalesef. 

Yalnız şunu yapıyorum 3 aylıktan beri Iphone'da bebek sesiyle yumuşak tonlarda verilmiş bir müzik var Aapplication'ın adı 3D ringtones+  şarkının adı Sweet Baby uyku zamanı onu açıyordum o şekilde ağlıyorsa sakinleşiyordu ve artık ona çok alıştı sesini duyar duymaz hemen kafasına yastığı çekmeye başlıyor. Buradan mantıkla bebeğin kulağına hoş gelecek dinlendirici bir müziğe alıştırmak önemli ve sonuç veren bir şey gibi geliyor. Hatta şu uyku kuzuları olarak satılan vs gibi şeylerde aynı mantıkda, bebeğin uyku zamanında bir müziğe alışması. 

Düzensiz uykuları biraz biraz düzelmeye başladı gece bir kere kalkıyor artık erken uyutmayı da başarırsak güzel olacak. Babasına çok ama çok düşkün. Çok bariz onun sesine bile çıldırıyor gülücüğün bini bir para, beni sanki her dakika görüyormuş gibi tepkisiz. Beni içten onu dıştan seviyor diye kendimi avutuyorum :) Evimizin maskotu, uyuduğunda özlediğimiz, iş çıkışı babasıyla onu görmek için yarış yaptığımız kocaman bir aşkla 8 ayı doldurduk. Bir yaşa 4 ay kaldığına inanamıyorum. Bir de çenesi düşüktü iyice düştü eklemeden olmaz :) Panda şapkayı Lcw'den buldum bayıldım aksesuar bölümüne güzel şeyler yapmışlar.

55 yorum:

  1. büyüdükçe daha bir yakışıklı oluyor bu çocuk annesi, panda şapkaya bende bayıldım.
    birlikte sağlıklı yıllar görün inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. yerim,yerim,yerim,yerim,yerim,yerim,yerim,yerim,yerim,yerim,yerim,yerim,yerim,yerim,yeri,yer,ye,y...

    YanıtlaSil
  3. Oyy Masallah cok tatli olmus,daha daha tatli olmus annesi. Bu emzigi agzina götürdügü resimler öyle tatli ki :)) Böyle birseyi hic duymadigim icin birsey diyemiycem. Biz emzigi uykuya yatarken veriyor,uyaninca aliyorduk. Zamaninda Doktor dislere zararli diye korkutmustu bizi. Simdi kendisi uyaninca ve eger uyku arasi almissa tekrar agzina,atiyor. Önemli olan saglikli olmasin, su anin tadini cikarin.Yürümüye veya emekleye baslayinca pesinden kos kos bitmiyor ;)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı maşallah, emziği yiyor resmen :))

    YanıtlaSil
  5. fotoğraflara bakarken ağzım sulanıyor:))
    maşallah*41

    YanıtlaSil
  6. Mahşallah Rüzgara bayılarak bakıyorum resimlerine.
    Benim oğlumunda aynı rüzgar gibi ağzında emzikle fotoğrafları var ,ne yaparsak vazgeçirememiştik. Biz tepki verdikçe daha da keyif alıyordu. Sadece sert emzikleri attık Chicco nun emziğiyle yola devam ettik ki daha az tehlikeli diye. Yakında bırakır bence siz de bizim gibi bakar bakar gülersiniz.
    Benim ki 7 yaşında ne faraş gibi ağzı var ne de dişsiz :)) herşey yerli yerinde korkma ;)

    YanıtlaSil
  7. valla yazmasan soracaktım ansıl uyutuyorsun diye:)) ben de maalesef öyle uyutuyorum. Bazen arabasında uyutuyorum o gün sevinçten çıldıracak gibi oluyorum aman ne güzel sallanmadı diye. Bir de aynı avunma durumu bende de var, sanırım biz besleyici babalar oyuncu olduğundan öyle. Maşallah büyüdü kuzummm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes söylemiyor eski bir yöntem diye bilmem belki utanıyorlar, rüzgar bildiğin sallaya sallaya. herkes ister bıraktıgın yerde uyusun ama olmuyor işte. zaten bebeğin huzurlu olması önemli gerisi boş. sallamaya devam biz:) aynen sanki hiç yokmuşuz gibi davranıyorlar ileride kanka olacağını bildiklerinden olabilir:)

      Sil
  8. oyyy maşallah tatlı rüzgar'a, o panda şapkalı fotolar mahvetti beni:))ben de defne'yi yanında yatarak uyutuyorum, her yerde de söylüyorum, bence eğitim falan bir yere kadar, bebeklerin kendi kişilikleri de çok etkili. gönül ister ki yatağına koyayım, kendi kendine mışıl mışıl uyusun, ama olmuyorsa da napalım, bizimkiler de bu model:)

    rüzgar'a gıdısından kocaman öpücükler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kim ister extra yorgunluk bazen uyuması saatleri alıyor ayakta hal kalmıyor sallamaktan. huy işte olmayınca olmuyor. şapka beni de bitirdi Lcw çaldı kalbimi:)

      zevkle:)

      Sil
  9. maşallahsubanallah rüzgar çok güzel bir bebek tütütüüü kırkbirkere :))

    YanıtlaSil
  10. abartmıyorum ömrümde böyle güzel bir erkek çocuk görmedim.hastasıyım diyorum Maşallah nazar değmesin diede ekliyorum:)
    Sevgiler
    pinarsshopping.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. gülay-istanbul24 Şubat, 2012

    ilk defa görüyorum emziği yutan bir bebek rüzgar hem yakışıklı hem sevimli hem ilginç bir bebek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginç olduğu kesin ben de cevremde emziğinin hepsini agzına sokmayı basaran bir bebek görmemiştim :)

      Sil
  12. maşallah bebişe benim de 6 aylık bir oğlum var hiç emzik emmedi emmiyor da ama diğer anlattıklarız neredeyse bizi tanımlıyor gibi babaya düşkünlüğü başta olmak üzere.tüm kahırlarını anneler çekiyor ama bebişler baba hayranı oluyor napalım biz anneyiz katlanıyoruz yeter ki onlar iyi olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışmadıysa boşver zaten ilk dönemler gerekiyor 6 aydan sonra zaten aman aman ihtiyacı olmuyor çoğu şeyi anladıgı için oyalamak daha kolay. Kanka olacaklar ileride ondan zemin yapıyorlar bence:)

      Sil
  13. İlk başta 41,5 milyon kere maşallah... ben bu paşaya bayılarak bakıyorum.. Rabbim nazarlardan saklasın onu sağlık sıhhat versin...ömrümde gördüğüm en tatlı bebişlerden başı çeker bu yakışıklı... :)

    YanıtlaSil
  14. maşallah,suphanallah Allah rüzgarı sağlık ve sıhhatle sizlere bağışlasın,çok tatlı yahu.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. bayiliyorum Ruzgara(: 41 kere masallah!!!

    YanıtlaSil
  16. TRACY yatır kaldırı denedim 1 hafta boyunca o 100 diyor ben bin yaptım, bırak yatağa ağlaya ağlaya uyuru denedim, ağlamasına benim dayanamadığım yerlerde eşim bana engel oldu almama yataktan o almaya kalkınca ben engel oldum ona yok bebeğim ağlamaktan morardı gene uyumadı olmadı uyumadı. ebebekten uyku kuzusu aldım o da işe yaramadı hiç biri olmuyor ayakta da sallanmıyor kocaman oldu hala kucağımda sallıyorum. Bu iş bebekten bebeğe değişiyor yöntemlere inanmıyorum. her bebeğin doğası farklı bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum, artık bebekler çok hareketli tepkileri daha keskin, onları kalıba sokmak daha zor. her bebek ayrı birdünya kıyaslayıp benimki niye böyle demek yerine bebeğe göre davranmalı.

      Sil
  17. Ayy yerimm isiririm ben onu masallaaahh çok tatlı, rüzgarlı postlara bayılıorm ben:) minik pandanı öp benim için :)

    YanıtlaSil
  18. bu çocuk çok yakışıklı olacak. acilen evlenip kız çocuk doğurup sonra rüzgar'ı damat olarak almam lazım. :))

    YanıtlaSil
  19. Çok tatlı bu köfte:)) Çok içten gülüyor:) Dün videosunu izledim hatta eşime de izlettim. Bak oğlumuzun adaşı diye:) Maşallah! Kocaman oldu Rüzgar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o video^yu bloga ekliyim dedim olmadı yan çıkıyor halbuki arşivde yerini alsın çok istiyordum. Çok teşekkürler:) Sağlıklı sıhhatlice büyüsün sizin rüzgar'da, isimler kişilere yön verir derler ya doğru şimdiden kasıp kavurmaya basladı bizimki ayaklanınca:)

      Sil
  20. benim kizimda emzigi agzina alirken nasil sokmussa kitlendi cikaramadik bi yandan o agliyor bi yandan ben.babasi bukerek yavasca cikardi ondan beri emzik vermedim dikkat edin.cok tatli yine masallah subhanallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uf bebeklerin yaşadığı böyle saniyelik kazalar hiç akla gelmeyecek şeyler. Yanımızdan hiç ayırmıyoruz zaten şuan da devamlı kızıyorum ağzına emziği o şekil aldıgında tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim daha dikkat edicem

      Sil
  21. Merhaba
    Kac ay sırf anne sutu ile beslediniz merak ettim? Hala emiyor mu?Her seyden yiyor demişsiniz ya bunu nasıl sağladınız ? Bu çocukla alakalı olan bir şey mı yoksa yolu yordamı var mıdır ? Sevgiler

    Hale

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 ay anne sütü aldı, yok hala emmiyor. doktorun yönlendirmesiyle ek gıdaya geçtikten bir süre sonra siz ne yerseniz az salçalı az tuzlu olmak kaydıyla ona da verin dedi biz de bunu yapıyoruz. Geneli doktorların böyle söylüyor benim konuştugum çoğu arkadaşımın böyleydi ama yedirmeyen de olabilir bilemiyorum tabi.

      Sil
  22. Maşallah diyerek başlıyorum o kadar tatlı ki, fotolara bakarken tahtalara vurdum :) özellikle panda kostümü içerisinde harika görünüyor, tam yenilesi bir bebiş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz, zamanı geldiğinde en yumuşundan bir tane de sizin olsun:)

      Sil
  23. maşallah rüzgar çok çok güzel bir bebek!! ben de yeni hamileyim açıp açıp rüzgara bakıyorum belki benzer diye:) Allah nazardan saklasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uww tebrik ederim. ben bunu arkadaşımın oğlunda yapıyordum. genelde erkek çocukları çok gülmez ya arkadaşımın oğlu tam bir güleryüz fabrikasıydı:) heep bir gün oğlum olursa onun gibi olsun derdim ve dualarım kabul olmuş rüzgar'da güleç oldu:)) Sanırım tutuyor çok kalpten dileyince:) Sağlıkla kavuşun inşallah

      Sil
  24. yaa ama son zamanlarda gördüğüm en tatlı bebiş buuu :)
    Maşallahhh yaa

    YanıtlaSil
  25. ayca, inşallah :) bir avazda darısı başına

    plndrkn , ye ye bitir:)

    Vintage Duygular, pirana rüzgar'ın agzından emzik düşse ayakları o düşse elleri o düşse eline geçen herhangi bir şey mutlaka ağzında. Ben de sık vermiyorum ama ama buldugu her an aynı şeyi yapınca ben de şaştım kaldım artık. Artık dişleri çıksada rahatlasa yavrum diyorum

    yemyeşildeniz, :) aynen yok ediyor hatta zinciri dışarda bırakıyor yalnızca

    YanıtlaSil
  26. maşallah tatlı Rüzgar'a ben şapkacıyım ama bu şapkayı nasıl da görmedim LC'de..çok da tatlı olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de anlık rastladım orjinal olunca kaçırmadım :)

      Sil
  27. my lifebook, teşekkürler :)

    Damla , yalnız değilim yaşasın! chicco'nun o emziği öyle rahat sokuyor ki eliyle kırıp ikiye katlayıp teknik geliştirmiş.aynen bizde gülüyorduk hala alamıyorum kendimi gülmekten ama agzının yanları kızarınca tutuştuk. İnşallah sizin gibi olur cabucak bırakır Rüzgo'da.

    YanıtlaSil
  28. ben de ayakta salliyorum kucakta salliyorum hatta donusumlu olarak bi babasi bi ben valla konuda da cok arastirma yaptim kim ne derse desine bagladim en sonunda:) cocuk boyle mutlu bossverrrr:))
    Ayrica rugar cok cok cokkkk tatlisin yicem seniiiiiiiiiiii
    www.pelininstyle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen biz de öyle bir babası bir ben. tabi cocugun nasıl mutlu oldugu önemli rahatsa sorun yok :)

      Sil
  29. oy tipini yerim, 41 kere maaşallah yakışıklı prens.
    biz emzik kullanmıyoruz çok istedim kullansın ama adam istemedi:) ablası hala kullanıyor:)))) kurtarıcı yahu.Sallamaya bende sıcak bakmıyorum ama gerekince yaptığım da oldu yani ogi de.okuduklarıma bakıyorum bir de eskiler hep sallamış ee ne olmuş ki yani..
    oy çok tatlı bu yavru panda..
    :)) biz de babaya düşkünüz :) valla ben alınıyorum bu duruma.Gerçekten en masum aşk yavrular, karşılık beklemeden her gün daha da artan büyük bir aşk.

    YanıtlaSil
  30. aynen keşke gerek kalmasa yatırdıgımızda uyusalar ama olmayınca çaresizlikten her yolu dneiyor insan. hehe tam panda oldu:) ben artık alıştım o kadar sıradan ki beni gördüğü anlar duvara oraya buraya bakıyor varmışım yokmuşum bir:) Baba oğul aşkı başka onlara bakınca gözleri doluyor insanın

    YanıtlaSil
  31. çok güzel gidiyordu emzirmeniz neden 3 ay sürdü? :(((

    ek gıdada organik meyve sebze tercih ediyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işe başlayınca benim elimde olmayan sebeplerden gitti :(
      hayır mevsim sebze ve meyvelerini almaya gayret ediyorum

      Sil
  32. Merhaba,
    Emziği ağzına alması kotu tabii. Avent emziklerde hava kalkanları bu yüzden var. Hatta free flow olanlarda daha buyuk bu delikler. Umarım bu bilgi isinize yarar.

    Ben Avent blogundaki son yazımda bebeği uyutma yöntemi uzerine yazdım. Umarım bu da isinize yarar. http://www.hamileveanne.com/2012/03/03/uykusuzluktan-bitkin-annelere-bebek-uyutma-tavsiyeleri/

    Sevgiler,

    Avent Annesi Muge - hamileveanne.com

    YanıtlaSil

Bir Blogunuz yok ve yorum bırakmak isterseniz,

Yorumlama biçimi Profil seçin kısmına tıklayıp Adı/Url 7. seçeneği seçip AD kısmına adınızı yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

**Sevgiler**