26 Nisan 2012 Perşembe

Rihanna'nın Marchesa Elbisesi

Siyah pabuçları ve sivri siyah tırnakları öyle fena ki.
Marchesa elbisesi ve güzel gülüşü kurtarmış bence geceyi.

6 yorum:

  1. merhaba Rihanna zaten eski tarzını ve güzelliği kaybetti bence çok beğeniyordum tarzını ama şimdi beğenmiyorum.Yorumlarına katılıyorum.Bende bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Haha, elbiseye bakarken fark etmemişim tırnaklar feciymiş geçekten.

    YanıtlaSil
  3. yok valla bence elbise de kurtaramamış,kötü kötü kötü :(
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. kötü yaa.. zaten bu boy elbise etek vs hiç sevmem! tırnaklara bişey diyemiorm!

    YanıtlaSil
  5. öğyykk! o nasıl itici tırnaklar öyle. bence gülüş ve elbisenin rengi haricinde bakılası hiç bişi yok. birde omuzdaki dövme :)

    YanıtlaSil
  6. tirnaklardan resmen tirstim!
    www.pelininstyle.com

    YanıtlaSil

Bir Blogunuz yok ve yorum bırakmak isterseniz,

Yorumlama biçimi Profil seçin kısmına tıklayıp Adı/Url 7. seçeneği seçip AD kısmına adınızı yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

**Sevgiler**