18 Ocak 2013 Cuma

Moon Boot'lar Tekrar mı Hortladı?

Kate Hudson- Nicki Minaj - Paris Hilton
Ben ugg sevmemiş ve giymemiş biriyim ha oğluma alacaktım yurt dışına çıktığımızda unuttum almayı bir de üzerine üzüldüm o ayrı. Bazı şeylerin miniği güzel duruyor n'palım :)
Biri bana ugg'ı arayacaksın, insanlar gönüllü olarak ayakları alçıda da üstüne çapa çul bağlayıp renklendirmiş gibi dolaşacaklar dese yok artık derdim.

Moon Boot'ların dağda kar dışında şehirde kuru havada giyilmesini geçmiş yıllarda görüyorduk ara ara gelip gidiyorlardı ama hiç bir yıl bu kadar yoğun hissetmemiştim Türkiye'de varlıklarını. Bağdat Caddesi'nde en az 5 kız da gördüm. Kar botlarıyla şehir içinde gezmek Hummer'la daracık sokakta gezme görgüsüzlüğüne eş bence.

9 yorum:

  1. Sorma geçen gün o pembenin aynısı bir kızın ayağında vardı. Nasıl tuhaf nasıl komik duruyordu kapalı alanda...

    YanıtlaSil
  2. :) :) Yorumlarına katılıyorum sevgili Moda(e)rator. Zevk tabi ama yine de nesi güzel bu Ugg'ların çözemedim.

    YanıtlaSil
  3. yoo ugg gayet de güzel bence yaa.
    hem çok sıcak tutuyoo tıaamm mıı? :P
    yalnız gökkuşağı renklerinde olan negzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. =)) çok güzel yazmışsın. şahsen beğeniyorum bu botların kaba durusunu. almaya da gittim ama sonra dedimki şimdi alsam istanbulda iki kez kar yagsa giyermiyim? hayır cunku camur olur. e uludaga falan da bir kere giderim o da belki. uzun vaadeli düşünürsem indirimden alıcam sanrım=) bagdat caddesinde oturduguma gore sana yakalanırım diye giymem ama!=)

    YanıtlaSil
  5. Ankara'da her 5 kızdan birinde var ve ben i-na-na-mı-yo-rum! Şaka gibi. Sen Bağdat Caddesinde görmüşsün yine,açık havada, ben sıcaktan tshirtle gezdigim avm de gördüm:))

    YanıtlaSil
  6. nedense hiç sevemediğim botlar:)

    YanıtlaSil
  7. "Kar botlarıyla şehir içinde gezmek Hummer'la daracık sokakta gezme görgüsüzlüğüne eş bence" demişsin yazında. bayıldım bu benzetmene. Bende kısa bir süre içinde Paris'in ayağındakilerin aynısını 2 kişide gördüm. Kapalı AVM, o botlarla geziyorlardı. Ayaklarının vıcık vıcık terlediğine eminim. Kar botlarıyla bırak sokakta gezmeyi, AVM'nde geziyorlar. Bazıları bence gerçekten deli...

    YanıtlaSil
  8. ayy ben leoparlı olana bayıldım bulmak ve almak istiyorumm yardımcı olurmusunuz bana" Kar botlarıyla şehir içinde gezmek Hummer'la daracık sokakta gezme görgüsüzlüğüne eş bence" lafınada koptum ama ben hummer hayranı biri olarak pek tasfif etmiyorum benim hummerim olunca dar geniş her sokakta gezicem kuzumm:)________ama kar olmadanda sokakta gezilmez be kardeşim ben kışlık çizmeye zor geçiyorum bıraksalar üşümesem hep açık ayakkabıyal gezicem :)_________

    YanıtlaSil
  9. bence gayetttt güzel bi ayakkabı tarz yapmayı sevenler hemen almalı bence ama zaten herkesin alabileceği bi ayakkabı değil hem maddi anlamda hem de kendilerine güven anlamında ama ben bunlardan mutlaka 1 adet edineceğimmmm

    YanıtlaSil

Bir Blogunuz yok ve yorum bırakmak isterseniz,

Yorumlama biçimi Profil seçin kısmına tıklayıp Adı/Url 7. seçeneği seçip AD kısmına adınızı yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

**Sevgiler**