31 Mart 2014 Pazartesi

İstanbullu Gözüyle Ankara Next Level Alışveriş Merkezi

Perşembe günü Ankara Next Level Alışveriş Merkezi'nin davetlisi olarak 7 kişilik İstanbul blogger ekibiyle Ankara'ya uçtuk. Şehir dışı davete icabet ettiğim ilk etkinlik olduğundan yeri bende her zaman farklı olacak:) Tüm gezi boyunca yanımızda, her isteğimizi yüzündeki gülümsemesini bir an olsun düşürmeden anında halleden Aygül hn'la Atatürk Havaalan'ında buluşup kahvaltı yaptıktan sonra THY'nın 10 uçağıyla İstanbul'dan yola çıktık. Ankara'ya indiğimizde başkent başkentliğini gösterdi, seçim öncesi olduğu için daha kapıda parti araçlarının arasında kaldık:) Allah'tan şoförümüz farklı yolları biliyordu sıyrıla sıyrıla Eskişehir ve Konya Yolları’nın kesişim noktasında yer alan Next Level Avm 'ne ulaştık.
Öğlen vardığımız Next Level'da bizi Avm müdürü Şafak Aksöyek Toros karşıladı. Panaromik bir gezi sonrası bizim Kanyon gibi açık hava konseptli alana konuşlanmış yazları harika olacağını düşündüğüm püfür püfür esen Midpoint'de hem yemek yedik hem sohbet ettik. Ankara'lı bloggerlarla kaynaşıp ki içlerinden üç tanesiyle Funda, Ayça ve Nilgün'le kısa da olsa çok daha yakından sohbet edebildiğim  için çok mutlu oldum. Sonrasını da Next Level'da gözüme çarpan markaların hoşuma giden karelerinde görün istiyorum.
Ted Baker

Harvey Nichols
Que
Love Moschino
Next Level AVM’de Ankara’da ilk kez mağaza açan Liu Jo, Furla, BCBGMaxAzria, Berenice, Victoria’s Secret, Jo Malone, Weekend by Max Mara gibi 20 yeni marka da yer alıyor.
Victoria's Secret
Son olarak; Next Level'ın tek eksiği bence fast fashion dediğimiz Zara, Mango, Bershka, Stradivarius ve H&M gibi markaların olmayışı. Alıştığımızdan mı çok sevdiğimizden mi bilmiyorum bir Avm'ye girdiğimde gözlerim bu markaları mutlaka arıyor. Bunun dışında Ankara'nın lüks ilk Alışveriş Merkezi Next Level Avm bizim İstinyepark kıvamında. Hatta mimari olarak daha bile güzel. Çünkü bol bitki ve Avm boyunca sizi tavanda takip eden havuzlar insana ferahlık veriyor. Açıkcası bu kadar güzel bir yer beklemiyordum.

Keyifli yolculuk, cana yakın ve kusursuz misafirperverlik için tüm ekibe kocaman teşekkürler.

13 yorum:

1. iyi geldiniz iyi ki yüzyüze de tanıştık güzel suratlı Rüzgarı da seni de öperim:*

YanıtlaSil
  2. gerçekten çok keyifliydi özellikle sert erkekle geçirdiğim dakikalar!:)) biz de öperiz kocaman

3. işte şimdi gidesim geldi.:)

4. iyi geldiniz, iyiki seni tanıdım, yazılarından neden bu kadar sıcak enerji aldığımı da anlamış oldum. inşallah yeniden gelme imkanınız olur, uzun uzun sohbet edebilmek isterim. Rüzgar'ı özellikle bekliyoruz :))

Yanıtlar
    1. Duygularımız karşılıklı umarım tekrar olur. Mutlaka onsuz olmaz bi dahakine :)

Sil
  5. ilk resim hangi mağaza? çantaya bayıldım :)

YanıtlaSil
  6. ilk resimdeki çantadan bende de var ama bu çantayı takınca nasıl bir bileklik kullanmalıyım bir türlü karar veremiyorum :(

Yanıtlar
    1. armparty deneyin ya da deri bileklik bohem havayı tamamlar

Sil
  7. o gun ıcın ne kadar mutsuzum aramıza 2 km vardı sadece!!! bosuna ev hanımı olmalıyım demıyorum sana..

YanıtlaSil
  8. Harvey Nichols aksesuarlara bittim yalnız... Hepsine hem de...

www.qhayadesign.blogspot.com

9. Ted baker mağazası var mı yoksa ürünleri başka bir mağaza içerisinde mi satılıyor ? :)

YanıtlaSil

Bir Blogunuz yok ve yorum bırakmak isterseniz,

Yorumlama biçimi Profil seçin kısmına tıklayıp Adı/Url 7. seçeneği seçip AD kısmına adınızı yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.